2011. október 30., vasárnap

Vagyok Aki Vagyok





Az igazi misztikus jól megválogatják szavaikat, hogy azt a valóságot tükrözzék, amit meg akarnak teremteni. Tudják, hogy szavaik megerősítik valóságukat, és hogy fontos a pozitív nyelvhasználat. Meg kell vizsgálnunk beszédünket, és meg kell értenünk,hogy mindennapi életünkben ugyanúgy meg kell válogatnunk szavainkat, mint imáinkban, mantráinkban vagy idézésinkben. 

Modern szóhasználatunk rengeteg negatív energiabehívó elemet tartalmaz. Nagyon sok az öngyűlölő, negatív személyiségképet alkotó, önmagunkat vagy családunkat átkozó elem. Az "utálom ezt", és az "átkozott" két jó példa erre. Az így kommunikáló ember tudtán kívül gyűlölködő átkokat küld olyan emberek és dolgok felé, akiket valójában szeret, és akikre-amikre valójában szüksége van. Ajánlatos átalakítani beszédmodorunkat, ha ilyen kifejezésekkel éltünk idáig. Látnunk kell, hogy nyelvhasználatunkkal tudattalanunkat programozzuk, ezért használunk megerősítéseket, mantrákat, idézéseket. Ez a szavak teremtő ereje. Általuk gondolatmintáinkat programozzuk, s így saját valóságunkat teremtjük meg. Tehetjük mindezt tudattalanul, de tudatosan is. 

Különösen fontos az én vagyok, azaz a imákban, invokációkban használt Vagyok, Aki Vagyok kifejezés, hiszen ezzel isteni tudatunk nevében szólunk. A Vagyok Aki Vagyok ugyanazt jelenti, mintha Istent/Istennőt/Isteni jelenvalót mondanánk. Az "én vagyok" szókapcsolatot tehát igen csak körültekintően szabadna kiejteni a szánkon, és minden esetben pozitív, teremtő jellegű folytatással. Ahányszor egy "én vagyok" kijelentést teszünk magunkról - forduljon elő a legártatlanabb szituációban - szavaink által (mely rezgéssel bíró energia) isteni lényegünket azonosítjuk az adott jelzővel, tulajdonsággal vagy kéréssel. Az "éhes vagyok" vagy "szeretetre méltó vagyok" szó szerint a megnevezett minőséggel ruházzák fel lényegi önvalónkat.

Beszéljünk hát elménkhez!

Én vagyok a tudatos lény, aki magamat szólítom, vagyok, aki vagyok.
Eljött az ideje annak, hogy tudatos elmém közvetlenül benső elmémhez szóljon. 
Eljött az idő, hogy tudatosan közös munkába kezdjünk, hogy felkutassuk az igazság fényét.
Eljött az idő, hogy kifejezzük bátorságunkat, és szeretetünket magunk felé!
Valójában ugyanaz a lény vagyunk, közös célon osztozunk. 
Szeretlek, szeretem önmagam.
Univerzális harmónia vagyok, univerzális szeretet vagyok, univerzális fény vagyok, behívom az univerzális igazság fényét. 
Világosíts meg engem.  

Meg akarom gyógyítani magam fizikailag és spirituálisan,
és ezzel harmóniába és összeköttetésbe lépni a Teremtés végtelen Forrásával, 
és lelkem teremtőjével.
Szívem mélyén tudom, hogy nincs ennél magasabb rendű cél. 
A béke és a harmónia az emberi létezés természetes állapota.
Eljött az idő, hogy meggyógyítsam magam azáltal,
hogy eltörlök, megszüntetek és feloszlatok minden negatív
mentális gátlást, melyek miatt olyan valóságot teremtettem,
amely sem nem békés, sem nem harmonikus, sem nem életigenlő.





Felhasznált források: Amorah Quan Yin: A plejádok fényküldöttei, R. Dannelly: Az örvényen túl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése